dimecres, 19 de desembre del 2007

Papito.

M'agrada Miguel Bosé. Ho sento, serà potser freak, serà inusual per a la meva edat, però és així, m'agrada aquest home, i m'agraden les seves cançons. Ara mateix, mentre escric aquest post, li estan fent un especial a TVE. M'encanta. I a sobre aquest últim disc, el Papito, on s'acompanya d'altres estrelles.

Pel que fa a la resta, vaig fent. No puc ni caminar, ni escriure, ni tant sols menjar sopa o anar al wc sola. És molt trist. Sembla mentida que si queden inutilizades dues extremitats no servim per a res. I a sobre estic d'examens. Que com ho faig? Exàmens orals, que no són xungos ni res. Però me'n surto, sobrevisc.

Em costa moltíssim escriure a l'ordinador amb la mà esquerra. Així que us deixo un video del "Papito" i vaig a mirar la tele. Un petó ben fort a la Yourwinterwish, al Roc i tots els qui, de tant en tant, llegiu el que dic i em deixeu un comentari. Espero poder actualitzar el bloc més sovint!



5 comentaris:

yourwinterwish ha dit...

A mi, el Miguel Bosé no m'ha agradat mai gaire. Però ja ho diuen, sobre gustos els colors.

Jo quan em vaig fer mal a la mà dreta també estava d'exàmens i em vaig afanyar a aprendre a escriure amb l'esquerra. Però clar, jo sóc força ambidextra i llavors em vaig lliurar dels orals, que em feien una por. Això si, m'havien de deixar més temps del normal per fer l'examen, perquè tardava més en escriure'l.

Pren-t'ho amb calma, que t'has de posar bona aviat. Que ja ho diuen:

Salut!

Mani, fill de Mani ha dit...

Ei! A mi també m'encante Bosé. Quan estic a la discoteca lo foto a tota pastilla, hi ha alguns clients que se'n foten de mi, inclús n'hi ha un que tot lo dia me diu "Miguel"!
A més lo tio té bastant sex-appeal, almenos m'ho semble a mi i a moltes de les noies a les que he preguntat (No sóc gay)
Respecte a l'invalidesa, pensa amb quina confiança te trobaràs quan estigos recuperada, serà com recuperar los poders!

Anònim ha dit...

No em diu res, jo és que no acostumo a escoltar música així.

I sobre tu... almenys ara suposo que ja no arrossegues tant de dolor ;) L'únic que cal és temps... paciència.

Anònim ha dit...

Nomenada a:
http://cat.bloctum.com/aniol/blog/2007/12/29/concurs-videosdub/

Atlántida ha dit...

A mi també m'encanta Bosé! trobo que li ha passat com al vi, ha millorat moltíssim amb els anys.