divendres, 9 de novembre del 2007

Com Pegar A Una Dona Sense Que Es Noti.

Aquest és l'escandalós títol d'un article que he trobat aquesta tarda navegant per internet. Ho publica la versió digital del diari Abc, tot i que no sé si la versió impresa també ho fa. No tinc el gust.

En aquest article s'explica detalladament com un imam, en una entrevista a una cadena de televisió i davant l'atenta mirada de tres joves, relata com ho han de fer per pegar a la seva dona, quan arribi el moment.

"Els cops han de ser suaus, sense desfigurar-li la cara" - comença l'article. Ah, menys mal! Ara m'he quedat tranquila. Si m'han de pegar suaument i no m'han de desfiguar em quedo més alleujada. PER FAVOR!!!

Es veu que, segons el Corà, "pegar a la muller forma part del programa per a reformar-la: primer se l'amonesta, després es dorm en llits separats i, finalment, se la pega. PER FAVOR!!!!!!!

No em posaré a criticar ara la cultura islàmica, ni el que predica el Corà. No ho penso fer. Crec que em passaria tres pobles i algú es podria ofendre, i jo, no vull ofendre a ningú. Deixo un enllaç aquí per a qui vulgui acabar de llegir tot l'article.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Desgraciadament la violència a les dones dins del matrimoni no tan sols està fortament arrelada a la cultura islàmica, a casa nostra es produeixen actualment moltes agressions físiques i psicològiques a la dona i els fills.
Sobre el islam tal com dius millor no fer comentaris, només dir que cal que facin, com a fet en el últim segle el catolicisme, un canvi radical.