dimarts, 20 de novembre del 2007

Mem 10 Preguntes.

La yourwinterwish m'ha passat aquest mem, que serà el primer que faré. A veure si me'n surto!

1. Quant temps portes com a blocaire?
Res, quatre dies. El meu primer post el vaig fer el 7 de novembre.

2. Com vas saber de l'existència dels blocs?
Com ja he explicat al bloc, m'agrada molt llegir la premsa per internet i buscar opinions del que s'hi diu. Un dia, vaig anar a parar a un bloc i m'hi vaig anar enganxant.

3. Digues 5 blocs que segueixis diàriament.
A més a més dels que tinc enllaçats, segueixo "Un desig d'hivern" i últimament, els que ella ha enllaçats, dels que podria dir "El fotolog del Roc Sang", "Martini amb Vodka" i "El bloc de l'Aniol".

4. Ets lector anònim d'algun blog?
Sóc lectora anònima dels blocs on no deixo cap comentari.

5. Alguns autors que et generin especial simpatia.
No els conec, però si n'he de destacar algun, la Yourwinterwish.

6. Amb quins 5 blocaires aniries de marxa?
És difícil contestar, ja que l'expressió anar de marxa em queda una mica lluny, ja que encara no he fet setze anys i, per tant, no sé que és anar de marxa tal i com la majoria dels blocaires ho entenen. Per tant, aquesta no la contesto.

7. Amb quins 3 blocaires passaries una nit de bogeria sexual.
Igual que l'anterior. Ho sento si decebo a algú, però amb quinze anys, la major experiència sexual que he tingut ha estat CAP. Segurament hi haurà algú que als quinze o als setze ha anat de marxa a la nit, i té una plena vida sexual, però com no és el meu cas, tampoc puc contestar.

8. T'has enamorat mai d'algun blocaire?
No, la meva experiència com a blocaire no és prou llarga com enamorar-me d'algú. Tampoc crec, però, que em puguès enamorar mai de cap blocaire.

9. Estàs satisfet amb el teu bloc?
Rotundament si. Puc explicar el que em dona la gana sense que ningú em miri malament ni digui: "Au calla, nena".

10. Escull entre 3 i 5 blocaires per a què facin aquest mem.
Que el faci qui li vingui de gust. Deixo les portes obertes a tothom.

1 comentari:

Striper ha dit...

Carlota, Benvinguda als blocs i felicitats pèr el teu primer meme. ja t'arrivaran ja..