dimarts, 4 de desembre del 2007

El Poder (?) Judicial.

M'he quedat de pedra aquesta tarda quan he llegit a la web del diari Avui aquest titular: "Un jutge italià cita a declarar Micky Mouse, l'Ànec Donald, la seva nòvia Daisy i Piolín"

Si, jo també he tardat en reaccionar. Si jo també m'he llegit tres cops el titular i tres cops més el desenvolupament de la notícia. És senzillament, brutal. Però, quina poca vergonya que té la Justícia. M'és igual l'espanyola, l'italiana o la de la Xina Popular, com diria aquell. En què estava pensant el jutge? En què estaven pensant els funcionaris de justícia? Jo, encara me'n faig creus.

Canviant de tema, demà a la tarda me'n vaig de pont (UeEeEeEe). Marxo a esquiar amb el meu pare, la seva parella i el fill d'aquesta (per si algú malpensa, té 10 anys, així que res del que algú estava (mal)pensant). Ens n'anem tots quatre cap als Alps, així que segurament estaré uns quants dies sense aparèixer. En fi, que us trobaré a faltar a tots/es. Adéu!

1 comentari:

Albert_stk ha dit...

Aquests italians veuen grups mafiosos a tot arreu.
Que vagi be el pont.