dilluns, 26 de novembre del 2007

"Las Blancas Són Mías ... "

Fa dies que estic preparant el post. El volia fer ben fet, un post-estudi o un post-treball d'investigació. Però no me n'he sortit. Ho sento. Al final, ha quedat el post que estic redactant ara mateix.

Tot va començar dijous, o divendres, quan un tal Sr. Edmilson sortia a tots els informatius i a tots els diaris, per haver dit a una entrevista que al Barça hi ha una ovella negra. Jo, com que de futbol, poca cosa, vaig mirar primer qui era l'Edmilson aquest. Resulta, per si algú no ho sap, que és un jugador del Barça. Un jugador que, per cert, es veu que fa molt de temps que està lesionat i no juga ni un sol partit des de l'any passat. Primera informació aconseguida.

Després, en la llarguíssima secció d'esports d'un dels TN's, vaig veure que al camp del Barça hi havia una pancarta sobre aquesta ovella negra, que es veu, que anunciava un espai d'internet. Hi vaig entrar però res, no sabia que era ni a que es dedicava l'ovella negra en qüestió. Pura propaganda? Va pagar l'ovella negra al Sr. Edmilson? No ho sé.

Finalment, en un altre TN, vaig veure que hi ha un pub que es diu l'ovella negra. Aquí vaig començar a lligar caps. Propaganda? Si. Va pagar l'ovella negra al Sr. Edmilson? No ho sé. Té part, el Sr. Edmilson, de l'ovella negra? No ho sé.

Total, que tanta ovella negra amunt i avall, m'ha fet pensar en un acudit del desparegut "Eugenio": "Por qué cuando le pregunto por las ovejas, usted me pregunta si las blancas o las negras? Es que las blancas son mías. Y las negras? También, también ..."

2 comentaris:

Anònim ha dit...

hehe, al final has fet una bona feina de recerca sobre les "ovella negra".

yourwinterwish ha dit...

Jo vaig estar-hi fa un parell d'anys al local de l'Ovella Negra, està per allà al Carrer Marina, no gaire lluny de la sala Razzmatazz, em sembla, al menys jo hi vaig anar quan vaig anar de concert a la Razz, i no em recordo gaire si vaig caminar massa.

Bona tasca d'investigació!

Salut1